Історичний переліт Нью-Йорк Париж Чарльз Ліндберг розпочав 20 травня 1927 о 7 годині 52 хвилини за місцевим часом. Літак назвали "NYP", що означало New-York - Paris, а в честь спонсорів з Сент-Луїса - "Дух Сент-Луїса" (Spirit of St.Louis). Літак отримав реєстраційний номер N-X-211. Літак був збідований для встановлення рекорду. Ryan NYP був одномісним одномоторним верхнепланом змішаної конструкції з вбирається шасі. Фюзеляжний паливний бак, який перебував за кабіною у літака-прототипу М-2, перемістили за двигун перед кабіною, в результаті чого льотчик втратив огляд спереді. Частково проблему огляду вирішував перископ з лівого борту. Крило двухлонжеронное, цельнодеревянной, нервюри армовані металом. Передня частина крила обшита фанерою, а інша, включаючи елерони, - полотном. Два профільованих підкоса кріпилися до лонжеронів. У середній частині крила між лонжеронами розміщувалися три паливні баки на 700 літрів палива.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | RS models |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:72 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 638 ₴