Манфред Вейсс флюгцойг унд моторенфабрік "в Будапешті випускала по ліцензії двигуни повітряного охолодження" Гном-Рон "-14К" Містраль-Мажор ". В результаті було запропоновано встановити на Hе.70 цей двигун. Hа" Хейнкель "була проведена дослідна установка" Містраля " на Hе.70f-3, який отримав фірмове позначення Hе.170-V1 (D-OASA). Спочатку моторама двигуна кріпилася до переднього шпангоуту, як і з ВМW-VI, але центрування зажадала все-таки подовжити передню частину фюзеляжу. Ця модифікація отримала позначення Hе.170a-01 (D-OHEW). Двигун був "Гном-Рон" 14К з трилопатевим гвинтом змінного кроку "Гамільтон-Стандарт". Перший політ був здійснений на початку 1937р. через те, що робота з освоєння ліцензійної " Гном-Рої "14К просувалася на" Манфред Вейсс "вкрай повільно, другий серійний Hе.170а був спочатку оснащений французьким двигуном, отриманим через Італію.
Hе.170а-01 був першим з 18 літаків, замовлених угорським урядом. Поставки здійснювалися між вереснем 1937р.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Admiral |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:48 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
- Ціна: 1 998 ₴