Наступним етапом у розвитку винищувача Bloch МВ.152 стала поява модифікації МВ.155. Перед бригадою конструкторів була поставлена задача збільшити швидкість, маневреність і радіус дії літака, що частково вдалося зробити. Для цього кабіну пілота змістили на 50 см назад, що дозволило збільшити місткість паливного бака з 427 до 480 літрів. Козирок кабіни виконали заокругленим, причому на серійних літаках планували встановлювати лист 40-мм бронестекла типу Triplex. Зсувні частина ліхтаря відсувалася назад, а бічні вирізи трохи подовжили, поліпшивши огляд пілота назад. З метою поліпшення керованості були застосовані тримери і на 30 см збільшена висота кіля. Силова установка повністю перейшла від серійного МВ.152. На винищувачі встановлювався двигун Gnome-Rhone 14N-49 потужністю 1100 к.с. з трилопатевим гвинтом змінного кроку Chauviere 371. Єдиною відмінністю був новий мотокапот, позбавлений характерних обтекателей головок циліндрів, які були присутні на всіх попередніх модифікаціях, який також поліпшив охолодження двигуна. Склад озброєння залишився без змін. До консолях крила, поза площі захоплюваної гвинтом, встановлювалися два 7,5-мм кулемета МАС 1934 (300 патронів на ствол) і дві 20-мм гармати Hispano HS 404 (по 60 снарядів на ствол). Так як боєзапас для гармат був явно недостатнім для МВ.155 розробили крило нової конструкції, де передбачили більше місця для розміщення снарядів, проте це нововведення застосувати так і не встигли.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | RS models |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:72 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 638 ₴