Пластикова модель 1/72 Roden 024 Німецбкий винищувач Albatros D.III Oeffag s.153(early)
298 ₴
- Готово до відправки
- Код: Rod 024
+380 (67) 906-92-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Перші ліцензійні версії винищувача Albatros, вироблені в Австро-Угорщині заводом Oeffag, використовували 185 к.с. Двигун Austro-Daimler. Поява потужнішої 200 к.с. Двигун та його успішне тестування в планерах серії 53 показали вдосконалення всіх основних технічних даних. Конструкція крил та планера була незмінною, але новий літак отримав офіційне позначення D.III (Oeffag) серії 153. Перше замовлення було зроблено на 111 літаків, але ця кількість була швидко збільшена до 281 літака. Спочатку практично ідентичні літакам серії 53, 153 серії Oeffags незабаром отримали відмінності: спінери на більшості літаків першої партії (153.01-153.111) були вилучені, оскільки вони могли злетіти під час польоту. Після 112-го літака були побудовані літаки серії 153 із закругленим носом (без будь-якого спінера). Це вдосконалення збільшило максимальну швидкість на 15 км / год. Як і раніше, кулемети Schwarzlose були встановлені під верхньою панеллю, стріляючи через вибухові труби, встановлені поруч з двигуном. Ненадійна система синхронізації, а також не повністю заповнені кулеметами кулемети вимагали нового типу установки. Деякі серії D.III (Oeffag) 153 мали гарматну установку на рівні очей, але це вдосконалення не було прийнято на всіх літаках серії 153.
Відмінні льотні характеристики, легке управління та простота обслуговування на землі незабаром зробили серію D.III (Oeffag) 153 фаворитом серед пілотів. Найуспішніші австро-угорські тузи здобули багато перемог, пролетівши під час II. Виробництво закінчилося в червні 1918 р., Коли з’явилася більш вдосконалена серія D.III 253. Багато літаків літало до останніх днів Великої війни, і навіть після закінчення війни багато машин серії D.III 153 все ще експлуатувалися в Чехословаччині, Угорщині, Польщі, Україні та деяких інших країнах.
Відмінні льотні характеристики, легке управління та простота обслуговування на землі незабаром зробили серію D.III (Oeffag) 153 фаворитом серед пілотів. Найуспішніші австро-угорські тузи здобули багато перемог, пролетівши під час II. Виробництво закінчилося в червні 1918 р., Коли з’явилася більш вдосконалена серія D.III 253. Багато літаків літало до останніх днів Великої війни, і навіть після закінчення війни багато машин серії D.III 153 все ще експлуатувалися в Чехословаччині, Угорщині, Польщі, Україні та деяких інших країнах.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:72 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 298 ₴