
Пластикова модель 1/35 SKIF 211радянський бронетранспортер БТР-152К
477,60 ₴
- Готово до відправки
- Код: Skif 211
+380 (67) 906-92-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
В 1959 р. розпочався випуск бронетранспортера БТР-152К, який став результатом модернізації і подальшого розвитку БТР-152В Корпус його запозичений у базової моделі, але збільшений по всій довжині у зв'язку із введенням броньового даху. В даху на усю його довжину вирізаний люк, закритий броньовими кришками На відміну від базової машини двомісні сидіння над паливними баками відсутні. В носовій частині бронекорпуса
встановлений карбюраторний шестициліндровий двигун потужністю 110 к.с. Колеса з пневматичними шинами, 12,00-18. Бронетранслортер обладнаний системою регулювання тиску повітря в шинах (з внутрішнім підводом). Шини зі зниженим до 0,5кГс/см^2 тиском, в порівнянні зі звичайними, давали разюче підвищення проходжуваності по суцільному бездоріжжю. При кульових пробоїнах система підкачки повітря зберігала тиск у колесах, достатній для виконання завдання та виходу машини із бою. Це був перший у світі серійний колісний БТР з шинами регульованого тиску. Для самовитягування та витягування інших машин що засіли в болоті на бронетранспортері в передній частині корпусу встановлена механічна лебідка. В нижньому передньому носовому листі знаходились жалюзі, у верхньому лобовому листі - два люки для спостереження. Ззовні на корпусі машини закріплений шанцевий інструмент: пилка, лопата, лом, блок-полісласт. На лівому листі корпусу закріплюється пускова рукоятка, на правому - сокира.Бронекорпус поділений на три відділення: силове в якому розміщені двигун та інші агрегати; керування, в якому розміщені органи керування, прилади. сидінія командира і водія; бойове (десантне); в якому разміщаені кулемет, боєкомплект, ЗІП, вогнегасник, масляний бачок та інші пристосування, а також сидіння для 13 десантників. Бронеранспортер БТР-152К призначений для транспортування захисту 13 десантників екіпажу від рушнично-кулеметного вогню, та осколків. Крім кулеметного вогню солдати мали можливість вести стрільбу із особистої зброї через бімниці у бортах. Ці бронетранспортери використовувались також у системі КДБ (в прикордонних військах)та МВС. У травні 1947 р. був виготовлений перший БТР-152. Понад 30 років він знаходився на озброєнні Радянської Армії та армій соціалістичного блоку.
встановлений карбюраторний шестициліндровий двигун потужністю 110 к.с. Колеса з пневматичними шинами, 12,00-18. Бронетранслортер обладнаний системою регулювання тиску повітря в шинах (з внутрішнім підводом). Шини зі зниженим до 0,5кГс/см^2 тиском, в порівнянні зі звичайними, давали разюче підвищення проходжуваності по суцільному бездоріжжю. При кульових пробоїнах система підкачки повітря зберігала тиск у колесах, достатній для виконання завдання та виходу машини із бою. Це був перший у світі серійний колісний БТР з шинами регульованого тиску. Для самовитягування та витягування інших машин що засіли в болоті на бронетранспортері в передній частині корпусу встановлена механічна лебідка. В нижньому передньому носовому листі знаходились жалюзі, у верхньому лобовому листі - два люки для спостереження. Ззовні на корпусі машини закріплений шанцевий інструмент: пилка, лопата, лом, блок-полісласт. На лівому листі корпусу закріплюється пускова рукоятка, на правому - сокира.Бронекорпус поділений на три відділення: силове в якому розміщені двигун та інші агрегати; керування, в якому розміщені органи керування, прилади. сидінія командира і водія; бойове (десантне); в якому разміщаені кулемет, боєкомплект, ЗІП, вогнегасник, масляний бачок та інші пристосування, а також сидіння для 13 десантників. Бронеранспортер БТР-152К призначений для транспортування захисту 13 десантників екіпажу від рушнично-кулеметного вогню, та осколків. Крім кулеметного вогню солдати мали можливість вести стрільбу із особистої зброї через бімниці у бортах. Ці бронетранспортери використовувались також у системі КДБ (в прикордонних військах)та МВС. У травні 1947 р. був виготовлений перший БТР-152. Понад 30 років він знаходився на озброєнні Радянської Армії та армій соціалістичного блоку.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Skif |
Тип | Бронетехніка |
Масштаб моделі | 1:35 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 477,60 ₴