Пластикова модель 1/72 ART model 7201 американський палубний винищувач Grumman F8F-2 Bearcat
425 ₴
- Готово до відправки
- Код: ART 7201
+380 (67) 906-92-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Grumman F8F bearcat був спроектований для бойового застосування з авіаносців будь-якого типу в якості винищувача-перехоплювача, який володіє хорошою маневреністю і високою скоропідйомність. Задля цих якостей, для двох досвідчених літаків XF8F-1, замовлених 27 листопада 1943 р компанія Грумман вибрала двигун R-2800 Double Wasp. Цей двигун був використаний на літаках F6F і F7F. Перший літак ХF8F-1 піднявся в повітря 21 серпня 1944 г. Він не тільки мав менші розміри, ніж літак Хелкет, а й був на 20% легше. Це призвело до збільшення на 30% його скоропідйомності в порівнянні з попередником. Поставки серійних машин почалися в лютому 1945 р. Початковий серійний варіант F8F-1 являв собою вільнонесучий низкоплан цільнометалічної конструкції. Він мав крило, що складається на 0,67 розмаху для розміщення літака в ангарі авіаносця, забирающеся трьохопорне шасі з хвостовим колесом, бронювання, самозатягующеся при пробої паливні баки і в порівнянні з досвідченим літаком злегка збільшений кіль. В Якості силової установки застосовувався двигун Pratt & Whitney R-2800-34W, а озброєння складалося з чотирьох кулеметів калібру 12,7 мм. Незабаром після початку випробувань дослідного зразка 1944 р Військово-морські сили США замовили 2023 серійних машини F8F-1. Перші з них стали надходити в винищувальну ескадрилью VF-19 флоту США 21 травня 1945. До моменту завершення серійного виробництва, в травні 1949 року компанія Грумман побудувала 1266 літаків Bearcat: 765 машин F8F-1; 100 машин F8F-1В, які відрізнялися наявністю чотирьох стандартних кулеметів замість 20-мм гармат; 36 машин F8F-1N, оснащених як нічні винищувачі; 293
літака F8F-2 з модернізованим обтічником двигуна, кілем більшого розмаху, деякими змінами в деталях конструкції, а також вибором 20-мм гармат в якості стандартного озброєння; 12 нічних винищувачів F8F-2N і 60 літаків F8F-2Р для фоторозвідки. Останній варіант мав тільки дві 20-мм гармати. В кінці періоду післявоєнної експлуатації кілька літаків були модифіковані в безпілотні телекеровані апарати, які позначалися F8F-1D або F8F-2D. До кінця 1952 року всі літаки Bearcat були зняті з озброєння. Деякі з них застосовувалися французькими ВВС в Індокитаї під м F8F-1D. 100 аналогічних машин F8F-1D і 29 літаків F8F-1В використовувалися Таіландом.
літака F8F-2 з модернізованим обтічником двигуна, кілем більшого розмаху, деякими змінами в деталях конструкції, а також вибором 20-мм гармат в якості стандартного озброєння; 12 нічних винищувачів F8F-2N і 60 літаків F8F-2Р для фоторозвідки. Останній варіант мав тільки дві 20-мм гармати. В кінці періоду післявоєнної експлуатації кілька літаків були модифіковані в безпілотні телекеровані апарати, які позначалися F8F-1D або F8F-2D. До кінця 1952 року всі літаки Bearcat були зняті з озброєння. Деякі з них застосовувалися французькими ВВС в Індокитаї під м F8F-1D. 100 аналогічних машин F8F-1D і 29 літаків F8F-1В використовувалися Таіландом.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | АртМодел |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:72 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 425 ₴