Пластикова модель 1/72 ART model 7202 німецький винищувач Blohm und Voss 155
417 ₴
- Готово до відправки
- Код: ART 7202
+380 (67) 906-92-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Одним з найбільш химерних винищувачів з поршневим двигуном, що з'явився під час 2-ї світової війни в "третьому рейху", був незграбний висотний перехоплювач BV.155 Виготовлення досвідчених машин почалося в 1944р. Перший з них Ме.155-V1 (перейменований пізніше в ВV.155-V1) полетів 1 вересня 1944р. Двигун був DB-603A з турбонагнітачем, потужністю 1450лс на висоті 15000 м. Чотирьохлопатевий дерев'яний гвинт мав діаметр 3.9 м. Літак був обладнаний системою форсування MW-50, фотокамеру Rb-50/30 за сидінням пілота, радіостанцію FuG-16ZY з можливістю визначення пеленга і дистанції і FuG-25a. Нормальний запас палива становив 600 л, а повна місткість бака-лонжерона була 1200 л. Герметична кабіна була зварена із сталевих листів і до неї кріпилися мотор і турбокомпресор. Ліхтар кабіни герметизувався гумовими трубками. Наддув кабіни здійснювався від нагнітача двигуна, забезпеченим спеціальним вентилятором. Тиск еквівалентну висоті 7500 м підтримувалося аж до стелі польоту. Другий досвідчений ВW.155-V2 надійшов на випробування 8 лютого 1945р. Він включав подальші зміни в конструкції за наслідками випробувань V1. Були змінені центральна і хвостова секції фюзеляжу, а також оперення. Так як кожен зліт V1 супроводжувався небезпечним зростанням температури, то на V2 радіатори встановили на крилі з великим кутом атаки. Крім того було ясно, що площа радіаторів слід збільшити. Установка радіатора на крилі була викликана побоюваннями затінення повітряного потоку стійками шасі на самому критичному моменті вильоту. Однак, продувки в аеродинамічній трубі показали, що при знятті головного поршня системи збирання шасі, зрив потоку в радіаторі не був небезпечним. Всі ці зміни були внесені в V2, який розглядався як прототип B-серії, але Фогт і його команда не були задоволені літаком. Його конструкція страждала рядом неминучих недоліків. Були потрібні додаткові зміни, щоб усунути всі похибки базовій конфігурації. Таким чином, ще до початку випробувань ВV.155-V2 "Блом унд Фосс" запропонувала Технічному департаменту перероблений варіант - "проект-205". Пропонувалася установка двигуна DB-603U, оснащеного механічним нагнітачем від DB-60ЗЕ і редуктором 2.07:1. Турбокомпресор TKL-15 залишався. Більш компактна система рідинного охолодження була введена за зразком радіатора Та.152. Два великих повітрозабірника кріпилися за задньою кромкою крила. Правий повітрозабірник призначався для турбокомпресора, а лівий подавав повітря в теплообмінник, а потім повітря виходило через щілину за правим повітрозабірником. Після компресора повітря проходило через холодильник в нижньому радіаторі і через індукційний колектор. Кабіна і фюзеляж залишилися майже без змін, як і горизонтальне оперення, хоча підкоси зі стабілізатора були зняті. Кіль був збільшений і перепроектований. План виробництва передбачав готовність BV.155c-01 (V4) в квітні 1945р, С-02 в травні, а С-ОЗ і -04 в червні. Але збірка так і не була закінчена до моменту захоплення союзниками заводу в Фінкенвердері. Незавершений третій дослідний літак був надалі відправлений до Великобританії, звідки після виставки в Фарнборо, літак був перевезений в США для детального вивчення.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | АртМодел |
Тип | Авіація |
Масштаб моделі | 1:72 |
Упаковка | Картонна коробка |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 417 ₴